Chunky monkey

Hej!

Efter en lång bloggtorka från min sida kommer här ett inlägg. Det är nämligen så att helgen har varit otroligt skön, och mycket som inte brukar hända har hänt. Bland annat så har jag:

* sprungit upp och ner i minst 80 trapphus på 1 h 45 min
* fått en killes BMW döpt efter mig själv
* bara hittat och ätit mogna avokador(min mamma påstår att det heter så)
* tittat på skräckfilm och inte blivit paranoid efter att ha sett den
* varit på en tyst efterfest där killen som ägde lägenheten låg i sin säng iklädd pyjamas
* ätit både cookie dough OCH chunky monkey (Ben&Jerry's, för er omedvetna(glass, för er som är lite efter))
* tränat (!!!)

Ja, så roligt var det. Det kommer fler inlägg när peppheten kommit tillbaka!



That, my friend, is a chunky monkey!

Livet är underbart när underlivet är bart!
/sL

Kommentarer
Postat av: m

det börjar tusan bli dags för omröstningen om vad avokado blir i plural

2008-12-02 @ 20:29:55
Postat av: Anonym

jaaaaaaaaaa, jag är så kluven varje gång jag ska säga avodkado i plural! Ö-RÅD!

2008-12-02 @ 21:40:00
Postat av: TJL

jag skrev tidigare kommentar

2008-12-02 @ 21:40:41
Postat av: m

blir den ett lunch-ö-råd i veckan månne??

2008-12-02 @ 22:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0