Mrs Crap Bag

Hej kära läsare!

Jag ska berätta om en lite rolig grej som hände mig imorse klockan 03.30 exakt. Jag, förkyld som jag är, försökte att sova och hade precis lyckats med det, jag hade precis hamnat i dregla-ner-kudden-totalt-läget, när jag hör hur min mobiltelefon börjar sjunga på "superstar" av Roller Girl (förövrigt världens bästa ringsignal). Jag drämmer handen på telefonen och lyckas svara, och det är en "god vän" till mig som svarar i andra luren. Vi pratade i drygt 5 minuter, och jag fick inte fram så mycket av samtalet. Det jag kommer ihåg är i alla fall att personen liknade mig vid en påse gödsel samt sa att jag var en foxy women lady. (Nej, inget språkfel, personen sa faktiskt "women", inte "woman")

Så nu undrar jag:

1. Vad är en foxy women lady? Är "women lady" motsatsen till karlakarl kanske?

2. Vad liknar jag mest  - en påse gödsel eller en foxy women lady? Feel free att svara, jag tar inte illa upp ;D (Ni kan utgå från de gånger ni träffat mig eller från mina inlägg här på bloggen)

Livet är ju ändå underbart när underlivet är bart!
/sL

Kommentarer
Postat av: eN heMliG beUndRareH !! :-)

JAG TYCKER DU LIKNAR EN FOXY WOMEN LADY JAG HAR SETT DIG EN GÅNG JAG TYCKTE DU VAR SÖT HEJDÅ!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-28 @ 01:28:26
Postat av: HEMLIGT UTLANDSFAN

JAG TYCKER ATT DU LIKNAR EN PASE GODSEL!!!! EN SNYGG PASE GODSEL!!! /ANONYM

2008-12-28 @ 05:29:05
URL: http://deeperend.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0