Sammanfattningsvis:

Julen lider mot sitt slut. Allt godis är uppätet, tomten har kommit, paketen är öppnade och här sittter jag och känner att jag skulle vilja dela med mig av den julfrid vi uppnådde i vår familj detta år.

Jag vaknar och upptäcker til min förskräckelse att:

1. Julfrukosten redan blivit avklarad. Utan mig.
2. Jag vet om allt jag ska få i julklapp. Det är nämligen jag som beställt dessa.
3. Någon har ätit upp knäcken.

Alltså; inget är som det förväntas vara.

Men misströsta inte, kära läsare, detta är inte ett inlägg om att "mitt liv är skit" eller att "ditt liv luktar skit". Detta är bara en extremt lång inledning till vad jag skulle vilja kalla årets rim!

"När din armhåla stinker av unket vin och du för din fjälla vill göra dig fin, är det nog inte så lyckat med en ollning...
...men kanske med en rollning!" - Deodorant

Ah, härligt! Familjens årliga julfrid har innfunnit sig!

Livet är underbart när underlivet är bart!

/SW

Kommentarer
Postat av: sL

Rimmet var grymt bra! Det snor jag nästa år:)

2008-12-29 @ 17:53:24
Postat av: Anonym

din familj är en röv

2008-12-29 @ 21:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0