The magical world of Narnia

     Hej alla kollektivläsare! Idag har jag sett en av de underbara Narnia-filmerna. Ja, jag älskar Narnia. Och jag står för det. När jag ser dessa underbara filmer så får jag nästan (betoning på nästan) samma magiska känsla som när jag ser Harry Potter-filmerna. Inget slår Potter, men Narnia kommer damned close. På min önskelista står Narnia 2 Prince Caspian högt upp. Om jag inte får den så vet jag en tomte som ska få spö! Finns det nån här som inte håller med om att Caspian och Peter är år 2008's hunkar nr 1 och 2 så kan de ställa sig i ett hörn och invänta ett avokadoö-råd som inte kommer att vara nådigt. Men nu är det nog med hot för den här gången, jag avslutar med en bild på gobitarna, nästa gång ska jag bjuda på lite julmatsrecept och namnsförslag till min och Peters förstfödde son. Tjarå!
livet är underbart när underlivet är bart!
/TJL

Kommentarer
Postat av: m

jag har inte sett dom :( krokodiltårarna

2008-12-09 @ 19:15:09
Postat av: Anonym

hedning, m! hedning.

2008-12-09 @ 20:40:28
Postat av: mat ilda

Det blir inga narnia-filmer för din del.

2008-12-10 @ 13:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0