En gnutta ångest

..känner jag över den dåliga uppdateringen i bloggen. Men samtidigt så har iallafall inte jag någon som helst inspiration. Vad kan jag/vi göra för er kära läsare? Vad vill ni läsa i den här bloggen? Kan ni inte ge oss konstiga teman?

När jag hör ordet inspiration tänker jag på en kvinna i batiktunika. Hon gillar yoga, också lyssnar hon på Lugna Favoriter. Hon läser böcker som "Självkänsla nu!" och Dalai Lamas självbiografi. Varför jag associerar till detta har jag faktiskt ingen aning om.

MEN HJÄLP MIG VAD JAG INTE VET JAG VAD JAG SKA SKRIVA! Jag vill underhålla er. Lägger upp en rolig bild:



Hoppas att ni inte blev äcklade.
Livet är underbart när underlivet är bart!
/s

Kommentarer
Postat av: olivia

jag blev äcklad. you're gross, the picture's gross.

2008-11-19 @ 11:32:09
Postat av: Caroline

UUUUUUUUUUUH NU MÅSTE JAG TVÄTTA ÖGONEN MED TVÅL!!!!!!

2008-11-19 @ 14:21:14
URL: http://carolinestern.blogg.se/
Postat av: s

fan vad ont att tvätta ögonen med tvål.

2008-11-19 @ 14:34:36
Postat av: Anonym

eh ajjjjjjj

2008-11-20 @ 11:34:18
Postat av: Erko

alltså det var fan en av de sjukaste bilder jag sett.

eller nja. eller jo, det var det fan.

2008-11-20 @ 18:28:11
URL: http://egocentrico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0