En hyllning till den fantastiska drycken te!

Vi i vipkollektivet är alla hyfsat insnöade på den underbara drycken te. Från Earl Grey till Brunkullans röda! Själv anser jag att denna dryck uppmärksammas alldeles för lite. Vet ni hur bra te är?

5 bra saker med te:

Det smakar ljuvligt (daaah)
• Det doftar ljuvligt
• Doftar du mindre ljuvligt kan du stoppa te i armhålorna eller andra ställen där du luktar mindre gott
• Är du beroende av droger men vill sluta kan du låtsas att det är hasch
• Blir du överfallen kan du vara beredd med lite te i fickan, stoppa det i ögonen på den jäveln

Förstår ni nu hur bra te är för mänskligheten? Jag tycker att vi härmed inför Internationella te-dagen imorgon, eftersom idag snart är slut. Men bra, vi säger så.



(den här killen heter thé i efternamn. vilken man)

Livet är underbart när underlivet är bart!
/s

Kommentarer
Postat av: m und SW

Det är gött! Vi sitter och smuttar just i denna stund!

2008-11-13 @ 23:10:17
Postat av: sL

Mmmm...te! Jag önskar att jag hette Thé i efternamn..

2008-11-14 @ 00:03:40
Postat av: Åsa

haha, härligt efternamn!! =)



Brukar du köpa Cd-skivor?

När köpte du en CD-skiva senast och vad var det för skiva?



Ha en bra dag!

2008-11-14 @ 08:45:40
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0