Lutfisk

    Goddag ungdomar.
Personer som är bjudna på min studentskiva:
* Johan Glans
* Barack Obama
* Lars Vegas Trio
* Calle-Phille (som jag satt två rader bakom på Coldplay!!!!!)
* CHRIS MARTIN
* Hunden Lassies barnbarn
* Ola Salo
* Namnsdagsbarnet den 5e juni; Bo
* Alexander kyckling
* & slutligen Carles Puyol
Ni som inte är med på listan ska inte hänga läpp för det, jag kommer att berätta allt på bloggen om hur roligt det var och lika snygga presenter jag fick. ALLES GUT!

Visste ni förresten att delfiner bara sover med ena hjärnhalvan i taget, för annars glömmer de bort att andas och dunknar.. Värt att tänka på tycker jag!
Men jag tror att jag tar det vegetariska alternativet, det utan russin alltså. HANDEN I GRÖTEN, LUTFISK!
Livet ÄR underbart när underlivet är bart!
/TJL

Kommentarer
Postat av: frida

kul att min pappa är bjuden men inte jag.

2008-11-08 @ 16:47:39
URL: http://fridapalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0