Prinskorven ute på marknaden



Vad är det mitt öga skådar? Är Calle-phille singel? Efter åtta år(shit majbritt) med Emma så är det tydligen slut. Kanske inte är så konstigt, med tanke på hans ögonbryn. Men det är då jag kommer in i bilden, för jag ska bli ihop med Carl Philip med den enda anledningen att att få noppa hans ögonbryn. Och efter det hade hela hans familj hyllat mig! De hade krävt att människor bugar när jag går runt på stan!  De hade tvingat riksdagen att instifta en lag om att utesluta alla gröna och (allt för) brända chips i svenska chipspåsar till min ära. En kurva skulle ha döpts efter mina kurvor!

Men tydligen är det inte "officiellt bekräftat" än, så hoppas inte på för mycket. Men jag lovar er, kommer han hit till Östersund så ska jag lätt flörta med honom! Mraaow!


Men ser han inte ut att vara världens största toffel?

Livet är underbart när underlivet är bart!

/sL

Kommentarer
Postat av: Kim

VIPKOLLETIVET!



Ryktet går ju att en Saror K sitter och skriver som en av era underbara skribenter..



Jag kommer till Östersund i början av december och jag har pratat med Fridor och hon verkar intresserad att träffa mig, det har ju varit ett tag!



Vipkollektivet skulle ju vara awesome att träffa :D

2008-11-06 @ 21:17:00
URL: http://kimnorberg.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Fast tänk att ha en adlig toffel?

Det är ju som att bli smekt till sömns av sammetsväv varje kväll! drools

2008-11-06 @ 23:59:17
URL: http://deeperend.blogspot.com
Postat av: sL

Varför bli smekt av sammetsväv när man kan sväva bland sammetssmek? Där fick du dig en tankeställare!

2008-11-07 @ 00:29:59
Postat av: s

han är fan min. ingen rör min calle-phille. sL, du får väl nöja dig med Ljuud Lååv för tusan!

2008-11-07 @ 09:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0