folköl någon?

hittade just ett par bortglömda folköl undangömda i en låda. börjar man bli så gammal att man t.o.m glömmer att man har alkohol gömt hemma? lite lustigt iallafall.

som jag lovade så tänkte jag komma tillbaka till modet i Polen. Streetmodet alltså. Det såg ut ungefär såhär:



+ lite diverse kedjor, latex, t-shirtar med "i love bunnies"-tryck på och lite andra småslampiga kläder. Ledsen om någon polack tar illa upp, men jag är bara ärlig. Men sedan kan jag ju också säga att det givetvis finns undantag.

Annars leker jag lokalvårdare! Dammtrasan i högsta hugg! Livet är nice

nu ska jag fortsätta. kom ihåg!
Livet är underbart när underlivet är bart!
/s

Kommentarer
Postat av: TJL

i love PINK bunnies*

2008-10-29 @ 17:24:30
Postat av: m

"totally sexy"

2008-10-31 @ 11:25:53
Postat av: s

just ja TJL, pink bunnies! det gjorde det hela ännu bättre.

2008-10-31 @ 12:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0