Lugn som en lugn person..

Ja folks, ni läste rubriken! Som ni alla vet har våran nya kollektivist börjat blogga, och inte lite heller! Gick runt på skolan och hade ångest över att jag har varit dålig på att skriva här, så om ni såg någon med mascaratårar och räkor i mungipan så var det jag. va? räkor? okej då.

Iallafall, som TJL redan avslöjat så är vi påväg mot det hittills för mig okända landet Polen. Ack ack en polack... nej det jag tror bestämt att det bor mer än en polack i Polen. ack ack vad många polacker..... hehehe räka i mungipan.

Fraser att inte använda i Polen:

1. Ack ack en polack
2. Hellre en rövare i Polen än en polare i röven (man vet aldrig, dom kan ta illa upp)
3. JAG HATAR POLEN
4. POLEN KAN ÄTA BAJS
osv
osv
Jag hoppas att ni antecknar.
Vill ni veta mer om våran resa till Polen kan ni kommentera detta inlägg, annars kan jag avslöja redan nu att YES jag tänker köpa massa polsk ful-sprit.

Nu känner jag mig lite lagomt tråkig, jag tror jag ska gå och fila på några sketcher. Funderar på att skriva en sån här... ve hetterreee..... revy typ! som alltid går på tv4 ni vet.. typ "Gubbsnubbar och löständer" ungefär. eller va fan. jag lägger upp en bild så förstår ni.

ssss


Nu förstår ni va!? Vipkollektivet kanske skulle kunna göra en helt egen buskis? Vad tror ni fans?
På bilden kan man ju se lite hur det skulle se ut om jag och TJL skulle vara med..

Men nu får det räcka för idag. Råkade publicera ett halvt inlägg förut, men som ni nu ser så är felet åtgärdat.

Kom ihåg,
Livet ÄR underbart när underlivet är bart!

/s


Kommentarer
Postat av: m

tobbe från eva&adam undrar: hur ser man att en bil är från polen? PÅ LACKEN

2008-10-14 @ 21:15:32
Postat av: TJL

hur får man in polackerna i en buss? YOU POK'EM ON!

2008-10-16 @ 20:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0