Thänks!

   Hej kollektivet, här kommer min debutblogg!
Jag kan inte tillräckligt många ord för att förklara hur glad jag är över att få vara en del av denna utomordentliga genemskap. Jag tycker att s & m gjorde oss alla en tjänst när de tog detta initiativ. Jag vill tacka Er för Ert förtroende.
   Jag kanske borde presentera mig lite.. Jag är en pajas på 18 bast som bor i ett av Östersunds snyggaste hood, jag gillar att äta, bli skjutsad på m's pakethållare samt dricka syndafloder med te. Jag gillar inte särskrivningar, opeppande meningar såsom "min hund sket" och jag äger ingen brandbil.

   Det var allt tills vidare. Bis später, som en snygg tysk hade sagt. Alla är välkomna hem till mig när de vill se på vhs. Och kom ihåg!
Livet är underbart när underlivet är bart!
/TJL

Kommentarer
Postat av: m

jag vill kolla på vhs hos dig!

2008-10-12 @ 20:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0