Jag är med i leken!

En hel vecka har gått sedan jag lyckades knäcka koden till denna underbara blogg och i en hel vecka har lyckats undvika att skriva något.
Men nu är det slut på lugnet, som man brukar säga när två vildvuxna mutanthundar rusar in på en spaklinik!
Det är med stor ära jag träder in!

Lite om mig för dem som är intresserade:
Kön: brud
Civilstånd: singel
Intressen: musik i alla dess former, mat, godis, kakor, smörgåsar och övrigt ätbart.
Senast inköpta ägodel: en omogen avokado (varför är dom alltid omogna?)

Förövrigt kan jag meddela att i testet "hur chicken är du?" på svt´s hemsida är jag "halv-chicken" och att jag i ett annat mycket intressant test kallat "hur emo är du?" är lite lagom "svensson-emo".

Om du tycker att jag låter som din perfectmatch, ring mig!
Jag garanterar ett strikt glutenfritt möte.

Nej hörrni,
det är lördag, klockan är bara barnet och här sitter jag och väntar på julen.
Jag tror bestämt att jag borde ta av mig byxorna,
för somsagt;

Livet är underbart när underlivet är bart!

/SW

Kommentarer
Postat av: TJL

jag älskar kollektivet.

2008-10-12 @ 20:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0