Polen

   Tjena!
Jag sitter här och skriver en packlista, för jag och s åker nämligen till Polen om mindre än en vecka. Hittills har jag skrivit omogna avokadosar (avokados? avokadoer? avokadisar?), bibeln på polska, byxor och en mindre uppsättning matchande strumpor (strumpisar? sprumpoer? strumpos?). Nu bedjar jag om Er hjälp, my fellow kollektivisar samt alla fans därute. Vad behöver man ha med sig till ett land som Polen? Kanske något mysigt att knapra på? Kanske en extra snygg Wunderbaum om vi eventuellt köper oss en bil? Kanske en guidebok för singelpappor? Eller en massa snus som man kan sälja på den polska svarta marknaden? Eller har dom redan snus i Polen? Hjälp mä, ungdomar!


Såhär såg Polens bidrag ut i Eurovision Song Contest 2007. Riktigt snygga.

Tack på förhand, gör nu som SW, ta av er byxorna
för, Livet är underbart när underlivet är bart!
/TJL

Kommentarer
Postat av: m

byxorna är av! medtag liten polsk ordlista, ett par konserver och en tandborste. allt man behöver. eventuellt en potatisskalare? det hade min mor med till london, och den visade sig vara rätt användbar. men gör inte samma misstag som henne - hon stoppade den i handväskan, och ajaj vad fel det blev i säkerhetskontrollen. hals- und beinbruch!

2008-10-12 @ 20:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0