VÄLKOMMEN!

    Kära kollektivare! Vi har ännu en ny bloggare! sL har lyckats knäcka lösenordet och är härmed en medlem. s vet om detta så vi tar oss friheten att blogga lite nu. Ikväll bjuds det på stenade bävrar och annat smått och gott. Och imorn spenderar jag en natt på Arlanda tillsammans med min kära kumpan s och vår vän Cec. Men alltsååååååååå, stänger dom ute alla knarkare på Arlanda? Eller måste man sova ovanpå dom? Eller måste man sova under dom? Ähhh, vi kan ju alltid gå över dom! Nu kommer sL!
/TJL


Hej kära vänner! Jag knäckte ju då lösenordet på en gång, smart som jag är. Bered er på trubbel, DUBBEL trubbel när jag kommer skriva mina inlägg. Ni kommer bli så pepp, livliga och glada, för här ska man inte skriva nedlåtande inlägg! Om jag ska beskriva mig själv med 3 ord så blir det "livlig, pajas och verbal". Man kan alltså inte undgå mig.

Livet är underbart när underlivet är bart!
/sL

Kommentarer
Postat av: s

härligt sL! välkommen till kollektivet!

2008-10-17 @ 23:09:29
Postat av: m

härliga tider! hoppas att du känner dig välkommen:)

2008-10-18 @ 12:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0