kollektivet ursäktar

Det blev inga regler idag. jag och m måste nog diskutera våran blivande kollektiv-lagbok närmare.
sen måste jag också ursäkta min kollega m för att jag bloggar utan henne, men jag kan inte svika er kära läsare!
tänkte säga att ni var 56 st men sen kom jag på att det var sidvisningarna... pinsamt. men ni är några stycken iallafall! sen ska vi bara nå ut till resten av Sveriges befolkning, men det är bara första steget! VIPkollektivet for president!

m, imorgon får du skriva ett eget inlägg.


brandbil


(om man äger en brandbil behöver man inte göra inval, men man måste dela med sig)




Kom ihåg att:
Livet är underbart när underlivet är bart!
/s

Kommentarer
Postat av: frida

tror jag skaffar en brandbil istället, det verkar enklare än invalet.

2008-09-23 @ 01:10:49
URL: http://fridapalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0