Sommarens upptäckter!

Hej kära läsare och kollektivister och förlåt för mina sparsamma uppdateringar! Jag skyller på svininfluensan, även om det kanske inte är rättvist mot våra släktingar grisarna.

Under sommaren har jag varit i stenhusens och de blå fönsterluckornas förtrollade land och gjort några fantastiska upptäckter!
1. Det finns avokadoträd i Grekland! (Vi hade t.o.m ett utanför vårat fönster!)
2. Avokadosarna i sig är ungifär lika stora som fotbollar!!
3. Grekerna använder den fantastiska stavningen "abokato", något som iallafall jag tycker låter fantastiskt mumsigt!!!
4. När vi badade första dagen, bara ett stenkast från den såkallade nudiststanden, märkte jag att landets befolkning också tycker att
Livet är underbart när underlivet är bart!

Hjärtliga hälsningar,
SW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0