Dagens särskrivning!

Om man skriver möss på tagning så tycker inte jag att man ska få ta studenten.

Min åsikt.

Livet är under bart när under livet är bart! (det där gjorde ont)
/s

9 timmar senare..

Kära fans.

Klockan var mycket när jag skrev det där igår. Jag var trött, jag var virrig. Jag kunde helt enkelt inte formulera meningar. Jag tycker alltså att man inte borde få ta studenten om man stavar mösspåtagning möss på tagning.
Jag är inte så bra på att formulera meningar. Förlåt. Ni får straffa mig. Den bästa bestraffningen får pris.

Livet är underbart när underlivet är bart!
/s


Kommentarer
Postat av: SW

HAHA!

2009-01-19 @ 16:30:01
Postat av: olivia

så jävla sant. hatar, hatar, HATAR särskrivningar. eller ska jag säga sär skrivningar

2009-01-19 @ 19:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0