Inte vet jag

   Det är så sjukt populärt med debattprogram just nu. Ni vet, när det sitter tre-fyra arga människor med olika åsikter och slåss om ordet och är övertygade om att just dom har rätt, samtidigt som dom kastar elaka getögon på varandra när någon avbryter. Vore det inte roligt att starta en ny trend, program där sjukt osäkra människor får sitta och vela i en soffa? Programmet skulle kunna heta "Inte vet jag.." eller, "Inte ska väl jag?" och det skulle gå ut på att en extremt dominant programledare kastar frågor på blyga, osäkra Svenssons i en IKEA-soffa. Och varje gång någon tvekar i sitt åsiktstagande så tjuter en mistlur och publiken jublar! Det vore bra TV.

   Det går bra nu.
livet är underbart när underlivet är bart!
/TJL

Kommentarer
Postat av: s

alltså jag tror faktiskt att vi skulle kunna starta en egen tv-kanal. det blir nästa steg!

2009-01-29 @ 19:30:02
Postat av: sL

Om vi börjar gå in för att göra den här bloggen stor så kanske vi får något erbjudande av tv3 eller något. Vad säger ni - något att satsa på?

2009-01-29 @ 21:46:53
Postat av: annaa

Det låter faktiskt hur bra som helst! jag skulle lätt titta! skulle faktiskt inte missa ett enda program!

2009-02-19 @ 17:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0