Fiffilicious

Kära läsare!

Jag stötte på något alldeles underbart när jag surfade runt på internet efter nya äventyr. I mitt lönlösa försök att hitta konkurrenter till våran fenomenala blogg så hittade jag en reklam för RFSU, den bästa reklamen jag sett på länge.

De annonserade om en tävling där man kan vinna intimvårdsprodukter, och tävlingen är simpel - raka din egen fiffi!
Jag greppade tag i musen, precis som de uppmanar en, och skapade dessa fina murvor:



Tyvärr får man endast tävla med en fiffi och då förstörs hela mitt konstverk.
Men visst är det fint? I vårat konservativa Sverige vågar RFSU ta steget och lära tjejer om intimhygien och mode/stil. Lovely!

http://fiffi.rfsu.com/  - Yes you can!

På RFSU lär de människor att
livet är underbart när underlivet är bart (eller åtminstone trimmat)!
/sL

Kommentarer
Postat av: Karin

Ni är ju för bra helt enkelt.

2009-06-16 @ 02:35:04
URL: http://karinskampf.blogspot.com/
Postat av: Anonym

mycket vackert. nu tycker jag att vi går ihop allesammans och gör det IRL också. alla läsare får mejla in sina bidrag! nej usch föresten. Vi vet att ni älskar oss. spara bilderna till sen.

2009-06-16 @ 23:50:41
Postat av: s

föresten var det s som skrev.

2009-06-16 @ 23:51:11
Postat av: m

hörni! om vi någonsin blir fjorton medlemmar i vårt lilla kollektiv så kan ju alla få varsin bokstav

2009-06-18 @ 00:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0