bust a move

med bara ett knä (björn skifs åt upp mitt ena) är det svårt att klara en hel vecka i skidbacken. men till min stora glädje upptäckte jag alldeles nyss att de flesta av vipkollektivets favoritdanser går att utföra på ett ben. prova själva vetja!


danser à la vipkollektivet, topp tre:


#1. KEBABEN - the one and only. en person får vara kebab och snurra runt i mitten medans de andra låtsas karva kött runtomkring.

#2. PIMPLARN - fram med isborr, pimpelspö och maggot! ta helst skotern ut på isen innan ni börjar med fisket.

#3. HANDLARN - du går med din kundvagn. du plockar i dina varor. Shake it!



jag och SW på dans-VM i prag 2005. ack, vilka minnen.

Kom ihåg att
Livet är underbart när underlivet är bart!
/m




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0