What to do...

Hej gemütlich:iga vipkollektivister!

Funny story. Jag fick ett mail igår sedan från en man som jag inte har någon aning om vem han är. Tommie heter han tydligen, om man ska lita på mailadressen. Såhär ser det ut:


Nu är min fråga: Vad ska jag göra nu?

1. Skriva tillbaka till Tommie och förklara situationen. Helt enkelt ett "Sorry, wrong person"-mail.

2. Kolla upp vem den här Tommie är och se om han är ett kap. Sedan skriver jag "Tomorrow honeypie, at my place : _____" och uppger en kompis adress. TJL kanske?

3. Markera honom som säker på min hotmail.

Your choice!

Livet är underbart när underlivet är bart!
/sL

Kommentarer
Postat av: s

mitt motto är kör ba kör och det tycker jag håller i alla lägen. alla.

2009-03-26 @ 15:55:17
Postat av: TJL

alternativ 2. jag behöver en man!

2009-03-26 @ 18:08:53
Postat av: Anonym

jag gillar också alternativ två. jag och TJL kan dela på karln om han är nåt att ha

2009-03-26 @ 21:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0