Sjung om studentens lyckliga dag...

Om tre veckor och 2 dagar tar majoriteten av oss här på vipkollektivet, och en hel del andra babyboom-90-ungdomar, studenten...

AAAHH! Jag hittar inte skor till balen! Vad är bäst, solarium eller spray-tan? Vad ska jag göra av mig själv i sommar? Hur ska jag kunna få jobb i lågkonjunkturens glansdagar? Vem är jag? Vad är meningen med livet? Finns tomten? OMG OMG PANIK!


... tänkte att jag skulle skriva några fina rader om att det inte är någon fara, att allt kommer att lösa sig och att du, just DU, är en underbar människa även om du inte har fixat en kavaljer till balen... än.

Men jag inser att jag sitter här och lurar  mig själv! Det finns ingen återväno, det finns ingen chans att göra om allt du ångrar! Världen kommer att gå under om jag inte hittar den perfekta mösspåtagningsklänningen! DET ÄR UTE MED OSS!!!

Det finns bara en vettig sak att göra. Jag får helt enkelt gå naken på balen. Enkelt, smidigt, din eventuella dejt slipper skaffa en matchande slips. Och det bästa av allt är förstås konsekvensen av att

Livet är underbart när underlivet är bart!

Detta kan väll ändå inte misslyckas.....?

/SW


Kommentarer
Postat av: TJL

underbart!

2009-05-13 @ 21:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0