T.J in my <3

Hej och förlåt för dålig uppdatering. Jag ska inte ursäkta mig, men som en bra "apropå-grej" så säger jag att mycket plugg, jobb och kärlek har orsakat denna bloggtorka.

Apropå kärlek! Idag blev jag kär. Nej, inte i den jag faktiskt har ett förhållande med (hehe, sorry Mr G...) utan en kändis. När man jobbar som telefonsäljare så kan man faktiskt stöta på sådana då och då. Och idag var det min tur.

Jag satt där som vanligt, såg hur jag fick ett samtal. Jag hann dra min "Hej mitt namn är sL och jag ringer från SvD" innan namnet på personen kom upp. Efter det fick jag en minor black out. Jag har haft en black out i hela mitt liv, och det avr när jag åkte världens högsta slänggunga den här sommaren. (Jag kommer ihåg tårar och att jag kunde se hela Köpenhamn. Sedan är det mesta som bortfluget).
Anyway back to the story: Jag kommer ihåg hur mina kinder blev otroligt röda. Jag kommer ihåg att jag stammade och tappade bort mig totalt. Jag kommer ihåg att personen i fråga var trevligt trots att han inte ville ha någon prenumeration av SvD.

Samtalet kanske tog 30 sekunder. Max. Det kändes som en evighet. När han lagt på var jag tvungen att sansa mig. Denna kändis, denna otroligt snälla underbara man, fick jag chansen att prata med idag. Och vem var det då jag pratade med?

T H O M A S      J Ä R V H E D E N

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 *fJoRtIzZ*

Helt seriöst,  vi är så lika varandra! Hur många bilder finns det inte på mig när jag grimaserar och är otroligt jävla ful?(Det finns faktiskt en anledning till varför jag kallas för Uglyface). Den andra bilden är där för att göra honom rättvisa.

Thomas och jag, I can really see it happening! Och ni som tror att detta är påhitt, ni kan försöka kyssa er i baken och se om det går!
Men om jag ska vara helt realistisk så tror jag inte att han vill ha mig. Det var något i tonen på hans röst som sa "Nja, trevlig tjej, men inte riktigt det där lilla extra". Men jag skrev ner hans telefonnummer och adress ifall att....

Livet är underbart en dag som denna!
Livet är underbart när underlivet är bart!
/ sL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0