Diss chrissmass

Ho ho ho!

Hur har er jul och nyår varit? Min har varit helt superb! Kommer ni ihåg det här inlägget jag skrev för ett tag sedan? Ja, min gode vän Ljud Låå ringde mig den 21 december och bad mig hoppa på hans privatjet som precis landat på stortorget. Efter drygt två timmar så var jag framme i Landan och oj, vilken jolly good time vi har haft. Vi gick på månskenspromenader i Hyde Park (han hyrde såklart hela parken för kvällen). Vi shoppade plommonstop på stan, drack en hel pint med english breakfast-te till frukost varje morgon. Och sedan en kväll, en magisk kväll, bad han mig att följa med på en filmpremiär, han är tydligen någon skådespelare eller något. Jag glömde min kamera, men som tur var fanns det massa personer där som tog kort. Här är en bild:



Det var lite kallt att bara vara iförd klänning (som kostade 400 £ på Dorothy Perkins, red. anm.), men jag är inte den som klagar. Är man från Norrland så tål man lite kyla, Ljud klagade mest hela kvällen, och han hade ändå halsduk på sig. Wimp!
På nyårsafton var vi båda så fulla att ingen kommer ihåg något. Så kul var det!

Men nu är jag hemma i alla fall, och jag vill höra aaallt om era julaftonar och nyårsaftonar! Peas out, lovers! Later! <3<3<3

Livet är underbart när underlivet är bart!
/sL

Kommentarer
Postat av: olivia

hahahahahahahahahaha, åååh stina du är så jävla rolig!

2009-01-04 @ 16:54:33
Postat av: Hemligt Utlandsfan

Jojo - jag hangde med massa kandisar saklart, det gor jag alltid. Broos Villis, Sylvaster Stallowne, Nicky Cocks, Eva Langouriah och ja - alla var dar liksom!



Det skedde givetvis pa Peder Jaxons privata lyxyacht i tasmanska havet.



Det var fett.

2009-01-06 @ 05:21:02
URL: http://deeperend.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0