Bu!

Kära kollektivist-älskare!

Jag kan nu avslöja att jag sitter ensam hos min pojkvän och är livrädd. LIVRÄDD. Japp.
Det är inte varje dag man får nöjet av att vakna utav att en kvinna skriker, av smärta alltså, i samma lägenhet när man är ensam i lägenheten. Nej fy jag låg länge under täcket och skakade innan jag var tvungen att gå på toa. Inga spöken in sight so far.

Annars är jag ganska fascinerad av spöken, men dom ska helst vara snälla.
Kanske skulle jag kunna fråga, "var klämmer skon fru spöke?" också berättar hon om att hennes spökaktier har gått åt helvete eller att någon tog den sista spökavokadon. Så det är därför hon skriker som hon gör.

Eller så blir jag bara rädd utav bara helvete och fru spöke vill helt enkelt skrämma skiten ur mig. Så jag sätter på Spotify och spelar musik så högt jag kan och kastar några getögon bakom axeln då och då, rädd att fru spöke ska stå och stirra på mig. HJÄLP!

Jag klarar inte av att söka på spöken på google, så jag lägger upp något lite trevligare.

fan vad mysigt.

Livet är underbart när underlivet är bart!

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0