London calling

Ursäkta den dåliga uppdateringen, men London ringde och ville träffas. Jag och, som mina kära vänner kallar henne, en annan gosig sak tog vårat pickpack och åkte dit. Vi åkte dit för att göra vårat projektarbete, och vi samlade all information, studerade och gick verkligen in för att hitta svar på våra frågor. Men svaret på frågan "finns det några snygga engelsmän?" är fortfarande obesvarad, vi såg ingen under våran vistelse där.
Men jag ska återvända dit, för en engelsman ringde mig igår. Han kallade sig själv för Ljud Låå. Så här lät vårat samtal:

sL: -Hallå?
Ljud Låå: - 'Ello gorgeous. I sååw you in Landan last wiik. Fancy coming here this chrissmass?
sL: - But of course my horse!
Ljud Låå: - Lovely! I hope we'll have a jolly good time!
sL: - Indeed, my dear friend. Indeed.

Så nu vet ni vart jag spenderar den här julen. Btw, jag hittade en bild på oss sedan förra julen:



For the love of God, don't forget,
Livet är underbart när underlivet är bart!
/sL

Kommentarer
Postat av: TJL

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA! kärlek.

2008-10-29 @ 00:17:45
Postat av: s

fy fan. lite avis

2008-10-29 @ 14:04:28
Postat av: m

HAHA! alltså avundsjukan stiger till nya höjder

2008-10-31 @ 11:24:17
Postat av: olivia

avis

2008-10-31 @ 13:40:29
URL: http://oliviabe.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Ljuud ringde mig för ett tag sen också faktiskt. Men jag sa att jag var upptagen i jul.

2008-11-04 @ 00:40:37
URL: http://deeperend.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0