Svenskar

   Tjäna! Nu är s & TJL svenskar igen, efter en väldigt fin vecka i Polen. Polen är inte lika fult som det låter, ack ack det är så vackert! jAG TRIVDES VERKLIGEN. oJ, caps <3 Vi har spenderat dagarna med att strosa runt på gatorna i den snygga staden Krakow, vädret har varit snyggare än Arne. Det fanns ingen snus i Polen. Brudar i Polen har ingen vacker klädstil, det är håriga västar i skrikiga färger som gäller, och man hade gärna en korsett i spets till det. Inte okej. Men i övrigt var landet underbart, fina hus överallt, mysiga barer och caféer och trevliga människor. Nu befinner vi oss i Sveriges hufvudstad, jag har varit på Gärdet och kollat på repetför Parlamentet. Sjukt trevligt. De andra brudarna är på stan och shoppar. Snart ska jag pallra mig iväg till centralen och träffa sL och en annan gosig sak. Dom har varit i London minsann. Det är resetider, och det känns bra. VAD HÄNDER I HELGEN UNGDOMAR?

May the force be with you,

Livet är underbart när underlivet är bart!
/TJL


Kommentarer
Postat av: m und SW

åh så härligt att ha er hemma! nu känner vi oss fulländade igen. tog ni inte med er någon lesbisk/bisexuell polack med sexig byst, korsett och rosa pälsväst? SW undrar.

2008-10-24 @ 15:04:47
Postat av: Kim

Polacker har ju hittills bara tjänat till att sitta i bergssluttningen brevid bussvägen hem från gamla anders-olof och plocka blåbär..



Men vad vet jag, ni kanske har synpunkter på min syn på polacker? :o



Kim Norberg, over and out ;)

2008-10-25 @ 12:50:11
URL: http://kimnorberg.blogg.se/
Postat av: silly

azåååh nu fatttar ja inte, azzåh de verkar som om ni typ e rasist elr ngt *& SEN VERkrar de inte mo ni inte e de & ja ba lixsom what ever okej, men ja fattar inte

2008-10-25 @ 13:03:51
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0