Jaha, nu då?

    Jag vill å kollektivets vägnar tacka för allt stöd vi hade inför Ö-rådet om avokado i plural. Grattis till vinnaren avokados! Äntligen! Men nu när vipkollektivets största frågetecken har rätats ut, så är det dags att blicka framåt. Jag tycker att vi ska fråga oss vad nästa Ö-råd ska handla om? Jag tycker också att Ni, alla våra hängivna fans därute, ska tycka till om vilken fråga vipkollektivet ska ta ställning till i nästkommande Ö-råd. Var inte rädda för att bjuda på en nakenchock,
eftersom livet är underbart när underlivet är bart!
/TJL

Kommentarer
Postat av: m

jag tycker att vi komposerar lite fler schysta trudelutter och röstar fram den bästa i ett nytt ö-råd..

2009-02-15 @ 13:40:34
Postat av: s

jaaaaaa vi har en egen melodifestival!!!

2009-02-15 @ 17:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0