Wohoo!

Kära vipkollektivister och läsare!

För över en månad sedan lade jag märke till en underbar sak, men på grund av min bloggtorka har jag inte uppmärksammat detta i bloggen. Det är nämligen så att vi har ett FAN! Okej, vi har fler fans, men denna person 1. vet inte våra egentliga identiteter och 2. har skrivit ett hyllningsinlägg till oss i sin blogg! Titta bara:



Det värmer i alla våra bara vipkollektivhjärtan att läsa detta. Därför vill vi tacka så mycket för denna hyllning, och för er som vill läsa lite om denna trevliga tjej, gå in på hennes blogg BERITGOESBIKE! Hon har ju uppenbart bra humor :)

Livet är verkligen underbart när underlivet är bart!
/ sL

Kommentarer
Postat av: m

azzzzåh, det här har jag missat totalt! chips i massor till henne

2009-02-17 @ 18:07:24
Postat av: TJL

en tjej med bra smak!

2009-02-17 @ 18:45:05
Postat av: s

ne vad gulligt! jag älskar fanz <3

2009-02-17 @ 21:44:05
Postat av: Jennika

Men GUD det är ju jag! Åh vipkollektivet jag älskar er! hjerta<3

Jag är ert största fans som inte har en aning om vilka ni är (jag vill iaf vara det). Truly, it's an honour.

2009-02-17 @ 22:45:26
URL: http://beritgoesbike.DEVOTE.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0