Nästa kronprins/kronprinsessa?

Sedan kronprinsessan Victoria och Daniel gick ut offentligt med sin förlovning så har alla sett fram emot deras bröllop den 19 juni 2009. Men låt oss tänka steget längre. För jag har beskådat både herr prins och fru blivande drottning av Sverige och märkt att de är rätt lika varandra.
Victoria har alltid haft en låt oss säga manlig haka. Den liknar kungens haka litegrann, det är alltså en makthaka. Men nu har jag även lagt märke till att Daniel har en väl utformad haka. Då slog det mig plötsligt - hur i håvete kommer deras barn se ut?

Med den nyaste teknologin har jag lyckats framställa detta:



Jag hejar på Victorias haka, den ser ut att passa bättre färgmässigt.

Livet är underbart när underlivet är bart!
/sL

Kommentarer
Postat av: s

HAHAH

2009-07-22 @ 12:48:38
Postat av: tomas di leva

nya, härliga inlägg tack! :)

2009-08-24 @ 17:24:21
Postat av: Emil

Vad är det som händer?

Jag behöver mer av den ultimata kvälls läsningen!

2009-08-28 @ 14:11:30
URL: http://oceanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0