En sån där dag

Idag har jag bara varit med om bra saker,
  • Varit hos tandläkaren, där dom där plastbitarna man har i munnen när man ska ta kort riktigt grävde ner de vassa kanterna i tandköttet så jag fick ett munsår, mums!
  • Gått till blodcentralen för att bli blodgivare. Sköterskan som skulle ta blodprov på mig slant med nålen på första försöket, stack i en för liten ven på andra försöket, och stack i det första hålet i den första venen igen - utan framgång, på det tredje försöket. Jag ska komma tillbaka om tre dagar "när stickhålen har läkt". Fick ett äpple och två plåster i alla fall. Great success!
  • Insåg varför jag inte gillade min gamla mobil innan jag köpte den nya, som har gått sönder och ersatts av ännu en ny mobil på min garanti. Den senaste dog efter 5 timmar. Så nu är jag tillbaka med min gamla, som gillar att göra som den vill - mot min vilja. Great success!
Go find your spirit in a lost and found
Dessa dagar är det gött att lyssna på Mikas nya skiva och veta att
livet är underbart när underlivet är bart!
/TJL

Kommentarer
Postat av: E

min mobil la av hela tiden. köpte en ny. nu lägger den av hela tiden. så nu kommer jag måsta lämna in den nya för att den lägger av hela tiden, och då kommer jag få använda den gamla som lägger av hela tiden. hela den här grejen gör mig väldigt ledsen.

2009-10-20 @ 22:48:21
URL: http://egocentrico.blogg.se/
Postat av: m

ack ack, dessa teknikens under

2009-10-21 @ 10:57:08
URL: http://vipkollektivet.blogg.se/
Postat av: TJL

mm, mobiler är skit. och nu ser jag ut som en tjackhora i armvecken också. det går bra nu!

2009-10-21 @ 21:25:48
URL: http://vipkollektivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0