Nattmat

Är det inte underbart med nattmat? När man är riktigt jävla hungrig på natten och gör en himmelsk macka eller sallad eller bara trycker i sig lite chips? Jo. Det är underbart. Jag har nyss gjort en fantastisk sallad med tomat, gurka, isbergssallad, fetaost, oliver, rödlök och örtagårdsdressing. MMMMMMM! MEN, det saknas en ingrediens. En grön, god, krämig och sjukt vacker grönsak. Just det, ni gissade rätt. AVOKADON. Nu sitter jag här med min sallad och känner mig otillfredställd. Men ack, vad är väl ett liv fyllt av avokados? Det är tråkigt och gräsligt och.. alldeles, alldeles underbart.

Godnatt kära läsare, dröm om att
livet är underbart när underlivet är bart!
/TJL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0