För er som känner er lite ensamma i jul

Taget ur DN:

• Man 48+ söker grevinna, med eller utan slott, med intelligent nerv, för promenader på Djurgården.

• Jag hoppas att jag är trevlig och seriös på alla sätt. Är intresserad av promenader, frisk luft, djur, natur, film, musik m.m. 
Vill träffa en mjuk, snäll men ändå lite upprorisk tjej under 42 år med rötter i Finland (någonting för s?)

Ni kanske redan har hittat någon, men lyckats tappa bort denne? Se då efterlysningar nedan.

• Jag söker Anna-Lena som även kallas Metallmamma, kommer från Vårby Gård i Stockholm, Skärholmen. Vi sågs på Tallinnbåten 1/12. Dansade, spelade Bingo och hade trevligt!
• Migrationsverket, Solna torsdagen den 11/12. Vilka blickar och vilken flört! Jag, den ljushåriga med svart jacka.


Lycka till med kärleken och kom ihåg att
Livet är underbart när underlivet är bart!
/m&s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0