Julklappsrim

   Jag tänker fortsätta på mitt jultema. Idag handlar det om julklappsrim gott folk! Jag tänkte dela med mig av några personliga favoriter. Varsågoda.

Slips "God Jul din gamla keps, här får du en storblommig slepz!"
Nått från slöjden "Ärad, varo gud i höjden denna har jag gjort i slöjden."
Kalsonger "Skydda nu din ädla del, utav kyla blir den stel. "
Julmust "Its a christmas must!"
Parabolantenn i mahogny "God Jul Steve, du dyrkar ju TV. Denna saken är komplex, titta, njut, ät ett kex."

livet är underbart när underlivet är bart!
/TJL

Kommentarer
Postat av: m

go jul, goknul

2008-12-02 @ 22:51:08
Postat av: Kim

jag tror det blir en Parabolantenn i mahogny till farsan iår! :o

2008-12-03 @ 00:08:42
URL: http://kimnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0