Goda grannar

I mitt hus råder ingen tvekan om att grannarna lever. Ganska ofta kan man få höra spädbarnsskrik från familjen nedanför, eller någon snutt av "bingolotto" alternativt "fråga doktorn" från tanten intill. Kanske någon dörr som smäller igen lite för hårt när någon unge blivit utan lördagsgodis. Men idag tog nog ändå familjen en trappa ner priset. I förmiddags när jag klev in i mitt lilla badrum möttes jag av tydliga ljud - ljud som de allra flesta nog skulle klassificera som sänghalmsläten. Jag backade ett par steg för att slippa den erotiska ljudshow som försiggick där inne, men i samma veva får jag höra ett PANG som om någon slagit huvudet i badkarskanten, följt av ett gällt AJ. Sedan blev det knäpptyst och jag kunde fortsätta med mina badrumssysslor helt ostört. En minst sagt upplivande start på dagen.

Mina grannar verkar minsann inte glömma att
Livet är underbart när underlivet är bart!
/m


Kommentarer
Postat av: lollaren

HAHA, klockrent! mega lol!!

2008-12-09 @ 12:06:22
Postat av: TJL

HEHEHHE nervöst skratt

2008-12-09 @ 18:47:58
Postat av: s

asså fy fan. garvet!!!!!

2008-12-09 @ 19:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0