Dagens tips

Hej kära läsare! Här kommer dagens tips av ingen mindre än moi.

Om ni har en jobbig svenskauppgift som ni måste göra klar innan ni ska ut en fredagskväll (låt oss ponera att det är en uppgift om att jämföra Voltaires satiriska skrivsätt med upplysningsidéerna), drick då massa glas vin innan ni gör den, allt blir så mycket roligare då!

(Förlåt German och Karlsson ifall betyget inte blir så högt, jag tar på mig skulden!)



Voltaire var själv en partyperson!Jag undrar bara hur han reagerade när han vaknade upp med ordet "fuck" skrivet med vattenfast tuschpenna i pannan?

Livet är underbart när underlivet är bart!

/sL

(ps. Kära kollektivister! Kom ihåg att INTE publicera inläggen i Allmänt, för Allmänt suger! ds.)

Kommentarer
Postat av: TJL

hehehehehehehe

2008-11-08 @ 18:12:21
Postat av: m

höhö, värt att pröva. jag och SW publicerade förövrigt vårt senaste i allmänt, så vi kan ju bekräfta sugigheten över det hela

2008-11-08 @ 20:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0