Kramkalas

Jag känner att det är mycket kärlek i luften idag. Därför ska jag uppmana er alla att ännu en gång haka på en trend som vipkollektivet hoppas sprider glädje hos de flesta. Jag talar nämligen om kramen. Vad har hänt med denna vänskapliga gest? Detta gosiga, mysiga, moshi-moshiga famntag som lämnar både mottagare och givare glada för en stund? Finns det inte tid längre? Är vi helt enkelt för lata? Älskar vi inte våra nära och kära lika mycket?

Därför uppmanar jag er: nästa gång ni ser en vän på stan, vinka inte bara, säg inte bara hej! Gå fram till personen och krama honom/henne. Sprid glädjen, älska mera!

Kan dem, kan ni!

Dem här killarna vet att
Livet är underbart när underlivet är bart!
/sL

Kommentarer
Postat av: TJL

och om alla äter mer chips så blir alla mer att älska också! SPREAD THE LOVE!

2008-11-11 @ 23:21:27
Postat av: s

åh vad jag kände att kärleken flödar just nu. jag älskar alla vipkollektivet-fans!! jag älskar vipkollektivet. LOVE YOU ALL, KRAAAM PÅ ER

2008-11-12 @ 15:07:55
Postat av: Fred

feel the love!

2008-11-12 @ 21:45:12
URL: http://deeperend.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0