Skäl till att läsa DN istället för Aftonbladet

En av de hetaste nyheterna på aftonbladet.se:



1. Glamourmodellen Angelicas glittriga liv
2. Angela visar sina tatueringar
3. Backpackern Martin simmar med hajar

Glamourmodellen, Angela som visar sig halvnaken och backpackern "Jag-räcker-ut-tungan-och-ser-jättecool-ut"-Martin som gör något livsfarligt. Någon mer än jag som är chockad över att de här är de populäraste videobloggarna just nu? Någon mer än jag som är chockad över att det här är en av nyheterna på aftonbladet? Det enda som kan toppa listan är "Prästen Sverker fiser under gudstjänsten". Där har vi en videoblogg som jag skulle vilja se!

I faderns, sonens och den helige andens namn,
Livet är underbart när underlivet är bart!


/sL

Kommentarer
Postat av: m

amen

2008-11-08 @ 20:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0