När fantasin tryter



Hur fräscht är det här på en skala? Om ni inte vill få en weekend lika shitty som deras ansikten så har vi några piffiga förslag som kan peppa! Lyder som följer:

1. ROADTRIP! Packa picknickkorgen, hämta blandbanden och dra till närmsta vän med bil. Låt denne betala hela kalaset - skyll på mensvärk (alternativt lura i personen i fråga att han/hon under förra helgens festligheter söp upp hela ditt studiebidrag).
2. BUSA TILL DET! Våra favvo-bus: Hä glad plastfolie på toalettsitsen. Vira in din pappa i glad plastfolie. Hä glad plastfolie över ditt brevinkast så att posten inte kan komma in (haha, där fick du postis).
3. OA HELA NATTEN! Detta är vanligare än man kan tro...
4. BYT NAMN! Överraska dina vänner med att helt plötsligt inte längre svara på tilltal. Namnförslag för den opåhittige: 
    Princess Consuela Bananahamick
5. DEJTA! Tag modet till fånga och bjud över en stranger. Här kan inget gå fel! Så länge du inte bangar (eller langar) dvs. 

Lycka till med vad du än väljer, men kom ihåg att
Livet är underbart när underlivet är bart!
På återseende /SW och m
   

Kommentarer
Postat av: olivia

jag tror jag ska göra alternativ fyra. det var ett underbart namn, det där. jag älskar vänner.

2008-11-12 @ 23:56:12
URL: http://oliviabe.blogg.se/
Postat av: TJL

jag ska göra allt på samma kväll! kan man vinna pris då?

2008-11-13 @ 00:09:07
Postat av: m und SW

själklart. du får inte bara en finfin premie, du får en suverän klockradio också! dock måste alla handlingar dokumenteras och publiceras på youtube. lycka tille ditt gamla snille!

2008-11-13 @ 00:24:06
Postat av: s

vilka idéer! nu vet jag genast vad som står på agendan idag

2008-11-13 @ 12:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0