Förändring=förbättring

Tidigare i veckan gjorde jag en grym förändring i mitt liv - jag skaffade linser.



Igår insåg jag för första gången på allvar vad jag gått miste om bakom mina brillor. Jag kan nu bl.a:
1. Slå mig själv i huvudet med diverse föremål som t.ex pinnar, bollar, vandringsstavar; utan att få någon som helst skada på min syn.
2. Ramla ur vilken båt jag vill, utan att mina glasögon hamnar på botten av lake michigan.
3. Spraya hårspray och slippa hålla vänsterarmen över ansiktet för att skydda glasen. Nu ser jag faktiskt var jag sprayar.
4. Ha på mig linser och glasögon samtidigt och försöka gå rakt.

Kära ni, glöm nu inte att
Livet är underbart när underlivet är bart!
/m

Kommentarer
Postat av: Kim

'n M köpte Avokadisar som va mogna idag på Ica Forsen! :O



FÄRSKA AVOKADISAR GOTT FOLK!

2008-11-22 @ 21:18:20
URL: http://kimnorberg.blogg.se/
Postat av: m

ja, ica forsen har ett alldeles utmärkt utbud av avokadoscher. fantastiskt

2008-11-22 @ 21:53:37
Postat av: SW

Förändringarnas tid är inne! Du skulle bara veta vad jag håller på med just i denna stund!

2008-11-23 @ 13:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0