Vad gör man i en sådan här situation?

Föreställ er:

Du står i duschen, livet är underbart såklart, eftersom underlivet är bart.. Du börjar bli klar och upptäcker till förskräckelse att det inte finns några stora handdukar i badrummet! Det enda som kan likna en handduk är en på 70x40 cm, vilket inte är fy skam men inte täcker det dom allra ljuvligaste delarna inte! WHAT TO DO?
Sedan, som osten på pizzan, kommer du på att i ditt rum, som vätter ut mot gatan, har du inte dragit ner persiennerna.

Så kära läsare! Nu är det dags för omröstning! Vad hade ni gjort? Ni får följande alternativ att välja på:

A. Du kletar på ett lager balsam på det allra härligaste och använder händerna till att täcka resten.

B. Du hittar ögonskugga i badrumsskåpet, gör en vacker kroppsmålning och stoltserar sedan nöjt runt i huset.

C. Du tar den lilla handduken, virar den runt huvudet och hoppas på att ingen ska fatta att det är du.

Nu är det bara att börja rösta! Det alternativet som får flest röster ska vi i kollektivet demonstrera.

Föööööör...

..är ändå inte livet underbart när underlivet är bart?
/s

P.S Jag ljög om det där sista. Demonstrationen alltså. D.S

Kommentarer
Postat av: Fred

Alltså - ögonskuggskroppsmålning skulle ju vara lätt intressant hur det skulle gå till..

2008-11-10 @ 22:20:33
URL: http://deeperend.blogspot.com
Postat av: m

B! utan tvekan. men räcker verkligen ögonskuggan till hela kroppen undrar jag?

2008-11-11 @ 00:05:20
Postat av: sL

En salig blandning mellan A och B kanske? A för att få produkten i B att fastna riktigt bra...

2008-11-11 @ 00:29:32
Postat av: TJL

B! lätt som en plätt. har alltid velat prova en kroppsmålning.

2008-11-11 @ 00:46:59
Postat av: s

m: om du bara visste hur mycket ögonskugga jag har till förfogande....

2008-11-11 @ 11:47:21
Postat av: m

men dåså! annars gillar jag skarpt sLs förslag

2008-11-11 @ 13:34:28
Postat av: Kim

B låter ju som det mest random, klart jag röstar på det!



-dock så har jag det liiiiite enklare om jag hamnar i liknande situation då jag är kar'-!

2008-11-11 @ 20:27:29
URL: http://kimnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0