kollektivet sprider glädje!

Nyss hade jag inget vettigare för mig än att sitta ensam i min lägenhet, kolla på television och tänka tankar i stil med  "månkristallkraft, FÖRVANDLA MIG!"



Men eftersom jag varken är sailoor moon herself eller besitter hennes krafter (jag vet att man lätt kan tro att det är så men nej, där avslöjade jag min hemlighet) loggade jag in på kollektivet istället.

Detta fick mig osökt att tänka på fredagen. Platsen vi  befinner oss på är ösd-centrum och klockan börjar närma sig midnatt.
Heltplötsligt störtar en av de gladaste människorna jag mött fram mot mig och jublar att hon knäckt lösenordet!
Kollektivet är inte bara en vanlig blogg, det är en andra familj. Kollektivet sprider glädje!
Allt jag försöker säga med detta överambitiösa och nästan religiösa inlägg är;
Grattis sL, välkommen in i gemenskapen!

...och glöm för gudsskull inte att:
Livet är underbart när underlivet är bart!

/SW

Kommentarer
Postat av: olivia

ÅH, JAG ÄLSKAR SAILOR MOON!

2008-10-19 @ 17:53:33
URL: http://oliviabe.blogg.se/
Postat av: m

ÅH!"En liten tjej med jättelånga flätor

sådär en fjorton år och rätt söt

som nu får slåss mot ondskans lakejer

hur ska det gå? hur ska det gå?

Det är blott stjärnorna som vet

Hur det ska gå, hur det ska gå"

2008-10-19 @ 18:05:08
Postat av: olivia

HUR DET SKA GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

2008-10-20 @ 12:34:21
Postat av: Asse

men hallå, fan vad bra ni är! Bloggen alltså, jag har inte kommit mig för att läsa förut men nu satt jag här i min ensamhet på ede och då sa gud till mig att läsa er blogg. keep up the good work

:)

:D

:*

;)

:O

2008-10-21 @ 21:57:32
Postat av: sL

Det vore kul ifall jag hade kommit ihåg det. Tyvärr kan jag inte göra det, men jag älskar min inre syn av hur det kan ha sett ut! lötts öv lövv!

2008-11-07 @ 20:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0