Skyddad utan p-piller?

Jag gick som vanligt in på Aftonbladets hemsida för att läsa det senaste skvallret om Carola och Poodles-Kickens mystiska förhållande när jag stötte på den här nyheten:



Tydligen så anser Herrn att genom att ge ut p-piller till flickor under 15 år hjälper man våldtäktsmännen. Väldigt logiskt, inte sant? För inte kan man våldta någon utan att de käkar p-piller, nej nej! Våldtäktsmän frågar vänligt innan ifall flickorna äter preventivmedel och gör de inte det så ursäktar de sig och går därifrån. Man kanske borde sluta äta p-piller då, så slipper man våldtäktsmännen.

För övrigt anser jag att Herrn gör en olämplig gest med fingrarna på bilden. Fast den är ju ganska lämplig - egentligen!

Livet är ändå underbart när underlivet är bart!
/sL

(och jag håller med Jennika - vad hände med uppdateringen, vipkollektivister!? Det gäller oss alla.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0