Uppföljning på föregående inlägg

det pirrar lite i mitt vipkollektivshjärta när jag får höra om människor där ute i vida världen som tycker om oss.

Så därför tänkte jag, vad kan vi i vipkollektivet göra för våra fans? Utan er skulle vi aldrig orka kliva upp på morgonen. Än mindre blogga. (vilket vi btw har blivit lite dåliga på, det är för att ni fans inte visar er tillräckligt) MEN! Som Tony Irving hade sagt, vi vill göra någonting för er. Det skulle kunna likna en så kallad Glad Måltid som världens största hamburgerkedja har.

en Glad Måltid skulle kunna innehålla en avokado (givetsvis) och chips, för måltiden. men sen kommer det glada in!
Glada saker skulle kunna vara:

• Ett broderat underliv
• En guide för hur du själv kan skapa ett Prins Carl-Philip-altare
• Tony Irving
• En buss med afrikaner
• Och Tony Irving. En gång till. Känner för honom idag

Kan ni komma på något annat? Inte jag.



ÄNTLIGEN! Alltså kan ni tänka er hur hans uttalande låter? "At vise min snåp litte grannn foer verlden aer vael intäe so faalit"
Alltså man bara måste älska mannen.

Men åter till ämnet, skriv i kommentarsfältet om ni, kära kära fans, kan komma på något annat som ni vill ha i eran Glada Måltid.

Livät aer underbaart naer undärlivät aer baaat - som Tony Irving hade sagt
/s

Kommentarer
Postat av: TJL

jag tycker att vi kan slänga in Anders Lundin och ett allsångshäfte också!

2009-02-17 @ 23:50:06
Postat av: Ett fan

HAHAHA breljaant

2009-02-19 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0