er långa väntan är över!

efter många om och men, intagningsprov och prövningar är jag, ÄNTLIGEN, medlem av vipkollektivet! som ni har väntat!
jag kanske ska presentera mig.......

jag tycker om:
att spendera många timmar på något av stadens fik, att dansa på marités scen, dansa bugg på krogen, måla naglarna, kolla på oc, och självklart, att äta avocados!
favoritlåtar: 
agnes: release me, samt guru josh project: infinity 2008, lady gaga: pokerface. mustaschen är också en flitigt spelad bit. 
jag och m har ett band som heter ganstaz in town, med hits som GRRRR och sexisexi jävla kropp.

nu är,
livet underbart när underlivet är bart!
yours truly,
/F

Kommentarer
Postat av: sL

Välkommen välkommen F!

2009-01-26 @ 00:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0