Tonårspojkar söker din hjälp:

Hittade några desperata inlägg i en sexspalt - hjälp de små liven!

"Hej.
Jag är en kille på 14år, jag och min tjej har velat ha sex att tag nu, men det finns ett problem.
Jag har ju kondom, men jag vet inte vart jag ska komma?
I kondomen eller vart?

Tack på förhand!"

"Jag har onanerat med vänster hand ett tag nu, och min penis har blivit sned åt vänster. Nu använder jag höger hand istället, för att försöka räta upp den, men det har inte hjälpt.
Har ni några tips på vad jag kan göra? Kan det påverka när man har sex?"

"Hej!
Jag är en kille på 12 år som har en lite pinsam fråga.
Det är så att jag tror att jag är bög, eller jag vet inte.
Ibland när jag har runkat så tycker jag om att stoppa in något i rumpan, typ en penna eller något.
Är jag bög?"

Livet är underbart när underlivet är bart!
/m&SW


Kommentarer
Postat av: Jennika

Åh, detta är den bästa bloggen jag läst någonsin! Helt fantastisk!

2009-01-12 @ 00:22:57
URL: http://beritgoesbike.DEVOTE.SE
Postat av: eastman

hahahahaha en penna, hahahahah

2009-01-12 @ 00:31:51
Postat av: Maria

HAHAHAHAHA, jag dör av skratt åt den där sista!

2009-01-17 @ 20:46:54
URL: http://menmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0