Dagens man

Jag tänkte lite på det här med gamla cheesy tv-serier. Jag tittade aldrig på de svenska versionerna - vita lögner, rederiet osv. Jag tittade aldrig på de amerikanska heller, det var helt enkelt inte min grej. Tills den dagen Sunset Beach började sändas efter Sommarlovsmorgon.

På wikipedia beskrivs serien såhär: "Sunset Beach är en amerikansk TV-serie som handlar om kärlek, vänskap och intriger. Serien gjorde stor succé runt om i världen, men inte i USA - därför lades den ner år 1999. I Sverige gick serien på TV4. Serien är skapad av Aaron Spelling."

Ben och Meg

Serien gick ut på att Ben drömde hemska drömmar om sin döda fru Maria. Och sedan blev han kär i tjej som hette Meg. Och helt plötsligt kom Maria tillbaka - hon var inte död! Ja, och utöver deras historia fanns det massa tragedier om drunkningsolyckor, folk som kastar syra i andras ansikten - ja, allt som behövs för att göra en bra tv-serie. Ben hade även en ond tvillingbror, Derek.



Och jag, som alla andra som tittade på Sunset Beach över hela världen, föll för Ben och hans hunkiga utseende. Därför förtjänar han en hyllning som Dagens man!

Ben Evans, han vet att
Livet är underbart när underlivet är bart!
/sL

ps. Vem var din celebrityhunk-tvseriekändis? *TiHiii* ds.

Kommentarer
Postat av: s

jag var sooo totally kär i Ben. HUUUUUUUNK

2009-06-09 @ 17:49:57
Postat av: ky

jordens bästa serieeeeeee!

men cole va hetare, smoakin'

2009-07-19 @ 01:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0