MacGyver

Vilken härlig dag, inte sant? Inte nog med att våren är på väg till oss i detta kalla "isbjörns rövhåls"-land så är det nu bekräftat - MacGyver ska göras som film! Som jag har längtat! Att få se hur MacGyver löser alla världens problem med hjälp av sin otroligt smarta hjärna - i lång version. Filmen då, inte hjärnan. Jag undrar bara vad han kommer att få lösa för något. Varför inte den globala uppvärmningen? Det är ju aktuellt, och säg mig - vad klarar inte herr MacGyver?

Och visst är det härligt när man läser och associerar helt fritt? Ibland finns det inget bättre. Som med första meningen i "MacGyver blir till film"-texten som SvD skrivit om på sin hemsida:



På den fronten har alltså MacGyver misslyckats. Han fick inte till stånd med ett snöre, ett tuggummi och en penna. Ack ack ack, om ändå MacGyver var här så kunde jag lära honom ett och annat om sex och samlevnad. Men ett tips ska han få, apropå att få till stånd, och det är att

när underlivet är bart, då är även livet underbart!

/sL


Kommentarer
Postat av: s

han som har sån stake i sig!

2009-03-19 @ 14:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0