Sportlov?

Hej Kära läsare!

Årets sportlov går mot sitt slut, och än har jag knappt kollat ut genom dörren! Lov är en fantastisk företeelse, men sport... den biten är jag nog inte lika bra på! När jag kommer in till staden igen hoppas jag dock på att någon vill följa med mig och åka lite skridskor på sjön. Jag gillar skridskor! Förra gången ramlade jag och fick hjärnskakning. Undrar om det kommer att hända något lika spännande denna gång?


Jag och m, konståknings VM 2002 tror jag!



Kanske finns det någon annan där ute som också funderar på hur ni ska spendera resterande lovdagar?
- Då har jag några prima tipsför oss ickesportare!

1. Blanda allt du kan hitta i kylskåpet i en skål och gräv ner det någonstans i snön, sen är det bara att vänta på våren och kolla om det är sant som dom säger. Att det som göms i snö kommer upp i tö alltså.

2. Försöka göra en gunghäst av tre gamla vedträn. Garanterat roligt, fyra toasters av fem. Och om du inte vill ha den själv kan du alltid ge den till någon i julklapp.

3. Ta med dig ett metspö och gå in på närmaste snabbköp.

Om inte något av detta känns aktuellt kan du alltid passa på att nakenbada i en isvak medan isen förtfarande ligger på sjön, för som vi alla vet;

Livet är underbart när underlivet är bart!

/SW

Kommentarer
Postat av: m

TT<3

2009-03-05 @ 18:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0