Annan ort

Om mindre än två månader så kommer jag, TJL, att blogga från annan ort. Det blir spännande, eller spannend som man säger där jag ska bo framöver. Just nu letar jag och min resekamrat efter boende och lite folk att bo med. Jag lägger upp en bild på stället, men säger inte vart det är, det får ni veta senare. Jag kan ge er några ledtrådar: landet angränsar bland annat till Tyskland, Schweiz, Italien och Slovenien. Landet tillhör EU. Många åker till detta land för att åka skidor eller cykla downhill. Det är ett snyggt land med ett snyggt språk där man kan träffa snygga människor. Awesomeness!

Och följande recept kan vara bra att ha till hands så att skidorna glider bra:
Även i mitt nya hemland är
livet underbart när underlivet är bart!
/TJL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0